Първоначално публикувано от redemer
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Сменям, сменям, а проблема си остава ...
Collapse
X
-
Ми в онва дето го постна обяснението до колкото разбрах така пише сега пак ше го прочета ама съм почти сигурен че така пише
---------- Post added at 19:21 ---------- Previous post was at 19:16 ----------
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеFuel vapour recovery solenoid L10 allows fuel vapours to pass through to the engine intake where they join the mixture entering the combustion chamber
Изпаряване на гориво възстановяване соленоид L10 позволява на изпарения на гориво да преминават до приема на двигателя, когато те се присъединят към сместа в горивната камера,Lancia Y-10-DEAD
Fiat Tempra-EX
alfa 156 1.8 TS
Comment
-
Първоначално публикувано от redemer Покажи съобщениеМи в онва дето го постна обяснението до колкото разбрах така пише сега пак ше го прочета ама съм почти сигурен че така пише
Консултирах се с преводача на google за всеки случей ама виж какво каза той
Изпаряване на гориво възстановяване соленоид L10 позволява на изпарения на гориво да преминават до приема на двигателя, когато те се присъединят към сместа в горивната камера,Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от redemer Покажи съобщениее да де то тва ми е ясно просто питах дали може да имат и такав ефект понеже испарено или не горивото си е гориво и гориAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Преди година и половина резнах пин 15 и наистина оборотите заспаха. Доволен Бях.
Но преди няколко дена пак започнаха да играят по светофарите. Примерно играе, играе...спре. Като навия волана се чува тъпото виене на хидравличната помпа и пак се раздразват и пак започват да играят. Включи ли се перката на радиатора - пак се вдигне пак заиграят и спрат. Някакви идеи? (1.)
Откакто съм отрязан пин-а ми свети лампата за въздушната възглавница. Това какво значи? (2.)ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.
ВАЗ 21079 1990 г.
Comment
-
Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщениеИ на мен ми е много интересно - какво ще отговорят сега радетелите на рязането на този пин???Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщениеИ на мен ми е много интересно - какво ще отговорят сега радетелите на рязането на този пин???
Ако не си запознат с проблема в детайли, прочети подробно, ако не ти се чете моля не цапай, не е нужно да натъртваш, че трябва да правим оборот на фирма Бош.
Comment
-
Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщениеКлати ли на място рязането не помага.
Ако не си запознат с проблема в детайли, прочети подробно, ако не ти се чете моля не цапай, не е нужно да натъртваш, че трябва да правим оборот на фирма Бош.
Благодаря, че ме посъветва да прочета - бях забравил ...
Не е нужно в технически теми да използваш хаплив тон, ако ти е ясно - обясняваш. А ако не ти е ясно ...
Comment
-
Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщениеНищо не натъртвам, а просто попитах ... Но вместо отговор получих шит ...
Благодаря, че ме посъветва да прочета - бях забравил ...
Не е нужно в технически теми да използваш хаплив тон, ако ти е ясно - обясняваш. А ако не ти е ясно ...
Преди години, а и сега ще повторя да ти е ясно и да не натъртваш, че трябва да се посещават сервизи и магазини за бъг които още никой не е оправил, или поне на мен не ми е известно:
Рязането на пин 15 оправя клатене на обороти което се появява само и единствено в движение на автомобила, при спиране и работа на място на двг трябва да забиват на ~800.
А на стр13 съм описал какво смених на моята, преди най-вероятно като пръв радетел да премахна въпросния пин, колата и до момента се движи в това състояние перфектно.
И съжалявам ако тона ми ти се е сторил хаплив, но ако нямаш практика с клатещи обороти на бъг който мисля, че е на първите модели от '98 2.0ts на 156 най вече, моля не взимай отношение. Ако имаш някаква практика и решение по проблема сподели, а не иронизирай, за сервизите и магазините всички знаем.Last edited by Доко; d.m.y г., 00:37.
Comment
-
Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщениеТочно на теб мисля не е нужно да обяснявам, но както и Мъри ти каза, клати ли на място рязането не помага.
Преди години, а и сега ще повторя да ти е ясно и да не натъртваш, че трябва да се посещават сервизи и магазини за бъг които още никой не е оправил, или поне на мен не ми е известно:
Рязането на пин 15 оправя клатене на обороти което се появява само и единствено в движение на автомобила, при спиране и работа на място на двг трябва да забиват на ~800.
А на стр13 съм описал какво смених на моята, преди най-вероятно като пръв радетел да премахна въпросния пин, колата и до момента се движи в това състояние перфектно.
И съжалявам ако тона ми ти се е сторил хаплив, но ако нямаш практика с клатещи обороти на бъг който мисля, че е на първите модели от '98 2.0ts на 156 най вече, моля не взимай отношение. Ако имаш някаква практика и решение по проблема сподели, а не иронизирай, за сервизите и магазините всички знаем.Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
Comment